projekt PULSAR - osnivanje


zvezde pulsari - zrace energiju svuda kroz kosmos, u impulsima, porcijama, gomilama;
pulsiranje srca - šalje i snabdeva krvlju kroz celo telo sve do najdalje periferije, takode u impulsima, porcijama, gomilama.
naš pulsar - širi: ZNANJE, EMOCIJE, ORGANIZACIJU, takode u impulsima, porcijama, gomilama.




osnivanje PULSARA
Počinje izborom jednog od 3 glavne osobe u projektu, formalno pravno rukovodioca, direktora celog projekta. Zatim direktor bira 2 osobe, glavni kontrolori. Ove tri ososbe su zadužene za sve predloge, sprovođenje i kontrolu rada   PULSARA  ! Njihovi glasovi su ravnopravni, sa tim što je direktor "prvi među jednakima", tj. uvek počinje sastanak izlaganjem i obrazloženjem. Svaka konačna odluka, da bi se sprovela, mora da bude verifikovana i priznata od sve tri glavne osobe!

Sledeće posle izbora direktor predlaže, predhodno već usaglašenu verziju 4 prvih pomoćnika. Po definiciji njihov rad je volonterski, ali u slučajevima kada je njihove aktivnost povezana sa finansijkim izdacima oni se nadoknađuju iz spec. fonda - donatorskih prihoda.
- pravnika, sa zadatkom da artikuliše sve potrebne pravne radnje oko pravnog regulisanja osnivanja i daljeg funkcionisanja   PULSARA  ;
- psihologa (sa pedagoškim iskustvom), sa ciljem da predloži a kasnije kontroliše i unapređuje rad svih radionica po grupama;
- iženjera, za organizovanje potrebnih medija i komunikacija za rad po impulsima;
- menađera, koji će održavati vezu, kontrolisati i sprovoditi direktive za rad inkubatora;
Svaki od prvih pomoćnika može po potrebi, privremeno da bira i do 2 saradnika u sličaju većih opterećenja.

U slučajevima kada 3 glavne ososbe nemogu da donose relevantne odluke, ili su u konfliktu 4 prvih pomoćnika donosi odluku o ukudanju postojeće trojke i (pravno regulisano) donose odluku o izboru nove garniture!

Ovih 3 glavne osobe i 4 prvih pomoćnika čine   JEZGRO PULSARA  !


U jednoj državi može biti samo jedan   PULSAR   ("pulsar srbija", "pulsar mađarska", "pulsar češka" itd.) Pojava drugog PULSARA u istoj državi smatraće se plagijatom i krađom intelektualne svojine! Takva organizacija se neće kontaktirati, niti uzimati u obzir. Svaka komunikacija sa njima biće stogo sankcionisana.


osnivanje INKUBATORA
Počinje izborom jednog kontakt menađera koji pokreće postupak osnivanja inkubatora kod menađera prvog pomoćnika, drugih osoba inkubator nema.

kontakt menađer sprovodi postupak za osnivanje i registraciju inkubatora kod menađera prvog pomoćnika. Od njega dobija i sva potrebna uputstva za rad i pravni dokumnet koji kontakt menađer potpisuje, da bi potvrdio lojalnost i usaglašenost sa   JEZGROM PULSARA.  

Svaki novi inkubator dobija isto ime: "pulsar srbija 1", "pulsar srbija 2", . . . "pulsar srbija 107", itd. U slučaju prestanka rada inkubatora, iz različitih razloga, BROJ IMENA (na pr. 107) se prenosi u arhivu i više nigde se ne koristi, prelazi se na sledeći redni broj!

inkubator u pograničnoj oblasti, ma koliko bio omiljen ili uspešan nemože da prenosi svoje aktrivnosti u susednu državu. Za to je zadužen pulsar susedne države. Razlog: svaki inkubator prati lokalne običaje i tendencije razvoja pa su nesporazumi mogući.

Organizacijski inkubator je preslikan pulsar, kako po strukturi, radu i fazama rada. Oni preuzimaju sadržaje impulsa koji su prošli kroz pulsar, a po završetku svog sopstvenog impulsa sve eventualne promene, nove ideje i sadržaje kontakt menađer prenosi menađeru prvom pomoćniku, gde se onda osvežava jedinstvena baza podataka.

sve o PULSARU




  Na početak!  

This is a part of CaDu-famili OpSo Intelectual Project
Open Source Licence  © December, 2018. ver. 1.0